SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
Çocuk Gelişimi (Türkçe)
Öğretim Programı
Bir dersin detaylı bilgilerini görüntüleyebilmek için (Örn : Amaçlar, Dersin Öğrenme Çıktıları , Ders İçeriği, Değerlendirme ve AKTS İş Yükü vb.) aşağıdaki tablodan ilgili dersin koduna tıklayınız.
1. Yıl Güz Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
CG 101 | Çocuk Gelişimi I | 3 | 2 | 4 | 6 | |
CG 103 | Özel Eğitim I | 3 | 0 | 3 | 6 | |
CG 105 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | 2 | 2 | 3 | 6 | |
CG 107 | Öğrenme ve Öğretme Teknikleri | 3 | 0 | 3 | 4 | |
IEU 110 | Akademik ve Sosyal Oryantasyon | 1 | 0 | 1 | 1 | |
ING 101 | İngilizce I | 3 | 0 | 3 | 3 | |
TRH 100 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi | 4 | 0 | 4 | 4 | |
Toplam : | 30 |
1. Yıl Bahar Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
CG 102 | Çocuk Gelişimi II | 3 | 0 | 3 | 5 | |
CG 104 | Özel Eğitim II | 2 | 0 | 2 | 4 | |
CG 106 | Mesleki Eğitim ve Uygulama I | 0 | 10 | 5 | 7 | |
CG 108 | Çocuk ve Oyun | 2 | 0 | 2 | 3 | |
ELEC 001 | Seçmeli Ders I | 1 | 2 | 2 | 4 | |
ING 102 | İngilizce II | 3 | 0 | 3 | 3 | |
TRK 100 | Türk Dili | 4 | 0 | 4 | 4 | |
Toplam : | 30 |
2. Yıl Güz Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
CG 201 | Mesleki Eğitim ve Uygulama II | 0 | 10 | 5 | 7 | |
CG 203 | Anne Çocuk Sağlığı ve İlkyardım | 3 | 0 | 3 | 4 | |
CG 205 | Çocuk ve Drama | 2 | 2 | 3 | 5 | |
CGST 104 | Staj (4 hafta) | 0 | 0 | 0 | 4 | |
ELEC 002 | Seçmeli Ders II | 3 | 0 | 3 | 4 | |
ELEC 003 | Seçmeli Ders III | 1 | 2 | 2 | 3 | |
ELEC 004 | Seçmeli Ders IV | 2 | 0 | 2 | 3 | |
Toplam : | 30 |
2. Yıl Bahar Dönemi | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
CG 202 | Mesleki Eğitim ve Uygulama III | 0 | 10 | 5 | 7 | |
CG 204 | Çocuk Ruh Sağlığı | 3 | 0 | 3 | 4 | |
CG 206 | Çocukta Sanat ve Yaratıcılık | 1 | 2 | 2 | 3 | |
CGST 204 | Staj (4 hafta) | 0 | 0 | 0 | 4 | |
ELEC 005 | Seçmeli Ders V | 1 | 2 | 2 | 3 | |
ELEC 006 | Seçmeli Ders VI | 1 | 2 | 2 | 3 | |
ELEC 007 | Seçmeli Ders VII | 2 | 0 | 2 | 3 | |
ELEC 008 | Seçmeli Ders VIII | 2 | 0 | 2 | 3 | |
Toplam : | 30 |
Seçmeli Dersler | ||||||
Kodu | Önk. | Ders Adı | Teori | Uyg/Lab | Yerel Kredi | AKTS |
BLG 153 | Bilgisayar Entegre Ofis Programları I | 2 | 0 | 2 | 3 | |
BLG 154 | Bilgisayar Ofis Programları II | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 110 | Özel Öğretim Yöntem ve Teknikleri | 1 | 2 | 2 | 4 | |
CG 112 | Çocukla İletişim | 1 | 2 | 2 | 4 | |
CG 207 | Okul Öncesi Dönemde Matematik Öğretimi | 3 | 0 | 3 | 4 | |
CG 208 | Çocuklar İçin Rekreasyonel Aktiviteler | 1 | 2 | 2 | 3 | |
CG 209 | Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları | 3 | 0 | 3 | 4 | |
CG 210 | Çocuk, Bilim ve Teknoloji | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 211 | Okul Öncesi Eğitimde Program Geliştirme | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 212 | Çocuk Hakları ve Koruma | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 213 | Çocuk ve Müzik | 1 | 2 | 2 | 3 | |
CG 214 | Çocuk ve Çevre | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 215 | Beden Eğitimi | 1 | 2 | 2 | 3 | |
CG 216 | Davranış Yönetimi | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 217 | Çocuk Edebiyatı ve Medya | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 218 | Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 219 | Mesleki İngilizce I | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 220 | Mesleki İngilizce II | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 221 | Çocuk Beslenmesi | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 222 | Özel Gereksinimli Çocuklarda Cinsel Eğitim | 2 | 0 | 2 | 3 | |
CG 223 | Aile Eğitimi | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TDS 214 | Yazılı Anlatım | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TLT 223 | Sterilizasyon ve Dezenfeksiyon Yöntemleri | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 202 | Kriz Yönetimi ve Öfke Kontrolü | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 204 | Sağlık Hizmetlerinde İş Sağlığı ve Güvenliği | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 205 | Meslek Etiği | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 206 | Sağlıkta Araştırma Teknikleri | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 209 | Çevresel Düzenleme | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 210 | Sağlık Hizmetlerinde Kalite ve Akreditasyon | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 215 | İşletme Yönetimi I | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 216 | İşletme Yönetimi II | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 217 | Enfeksiyon Hastalıkları ve Korunma | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 220 | Hastalık Bilgisi | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 221 | Eleştirel Düşünme | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 225 | Akılcı İlaç Kullanımı | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 226 | Yaratıcı Düşünme | 2 | 0 | 2 | 3 | |
TS 230 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | 2 | 0 | 2 | 3 |
Diğer Notlar |
Engeliniz nedeni ile bu dersler için desteğe ihtiyaç duyuyorsanız Engelli Destek Birimi'ne başvurunuz. İletişim; engelsiz@ieu.edu.tr |
HABER |TÜM HABERLER
Çocuklar İçin ‘Güvenli Gıda’ Zirvesi
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), 20 Kasım Dünya Çocuk Hakları Günü’nde örnek bir etkinliğe imza atarak ‘Çocuklar İçin Güvenli Gıda Sempozyumu’ düzenledi.
Virüsten kaçarken obeziteye yakalanmayın
Günlük yaşamı olumsuz etkileyen ve toplumu yeniden evde vakit geçirmeye zorlayan koronavirüs, özellikle çocuklar ve gençleri hareketsiz bıraktı. İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ)
Depremzede çocuklar için 300 adet ‘terapi’ kuklası
İzmir’de meydana gelen 6.6 büyüklüğündeki depremden etkilenen çocukların psikolojik terapilerinde kullanılacak parmak kuklalar, İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde (İEÜ) hazırlandı.
Çocuğunuz için yaratıcı anne baba olma zamanı
Koronavirüs nedeniyle eve kapanan çocukların sağlıklı bir süreç yaşamaları için İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişim Programı Öğretim
Çocuklar, yeni yıl hediyelerini kendileri yaptı
İzmir Ekonomi Üniversiteli (İEÜ) akademisyen ve öğrenciler, Koruncukköy Urla’daki çocuklarla “Çoraptan Bebek Tasarımı Atölyesi”nde bir araya geldi.
ÇOCUK GELİŞİMİ - NEŞELİ DERE TİYATROSU
Anasınıfı öğrencileri, İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı öğrencilerinin rol aldığı “Neşeli Dere” adlı çocuk müzikaliyle tiyatronun
ÇOCUK GELİŞİMİ - KİTAP BAĞIŞI
Çocuk Gelişimi Bölümü Öğrencilerinden "Çocuk Gibi Bak" projesine Kitap Bağışı Çocuk Edebiyatı ve Medya dersi kapsamında başlatılan kitap toplama kampanyası için toplanan kitaplar
ÇOCUK GELİŞİMİ - İEU III. GELENEKSEL ÇOCUK ŞENLİĞİ
Türkiye’nin geleceği çocuklar, İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde sokak oyunlarıyla tanıştı. Çocuk Gelişimi Programında okuyan öğrencilerin tasarladıkları oyuncaklarla oynadı ve bilimsel aktiviteler yaptı.