Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Medya ve İletişim (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

      Menu
      • Ana Sayfa
        • MEDEK
          • Kalite Politikası
        • Organizasyon Şeması
        • Görev ve Sorumluluklar
          • Müdür
          • Müdür Yardımcısı
          • Yönetim Kurulu
          • Yüksekokul Kurulu
          • Bölüm Başkanı
          • Öğretim Görevlisi
          • Yüksekokul Sekreter
          • Öğrenci Danışmanı
          • Program Koordinatörü
          • Ders Koordinatörü
        • Danışma Kurulu
        • Komisyonlar
        • Program Değerlendirme ve Stratejik Plan Çalışmaları
        • Geri Bildirim Raporları
        • Altyapı
          • Yurt ve Barınma
          • Laboratuvarlar
            • Güvenlik Önlemleri
          • Engelli Bireylere Yönelik Önlemler
          • Öğrenci Kulüpleri
          • Kütüphane
          • Kafe ve Restoranlar
          • Bilgisayar Sınıfları
        • İş Birliği
      • Sağlık Hizmetleri M Y O +
        • Misyon ve Vizyon
        • Amaç ve Hedefler
        • Müdürümüzün Mesajı
        • Yönetim
        • Tarihçe
        • Faaliyet Raporu
      • Kalite +
        • MEDEK
          • Kalite Politikası
        • Organizasyon Şeması
        • Görev ve Sorumluluklar
          • Müdür
          • Müdür Yardımcısı
          • Yönetim Kurulu
          • Yüksekokul Kurulu
          • Bölüm Başkanı
          • Öğretim Görevlisi
          • Yüksekokul Sekreter
          • Öğrenci Danışmanı
          • Program Koordinatörü
          • Ders Koordinatörü
        • Danışma Kurulu
        • Komisyonlar
        • Program Değerlendirme ve Stratejik Plan Çalışmaları
        • Geri Bildirim Raporları
        • Altyapı
          • Yurt ve Barınma
          • Laboratuvarlar
            • Güvenlik Önlemleri
          • Engelli Bireylere Yönelik Önlemler
          • Öğrenci Kulüpleri
          • Kütüphane
          • Kafe ve Restoranlar
          • Bilgisayar Sınıfları
        • İş Birliği
      • Akademik +
        • Akademik Takvim
        • Akademik Kadro
        • Akademik Yayınlar
          • 1. Çalıştay Raporu
      • Programlar +
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Stajlar +
        • Erasmus+ Öğrenci Staj Hareketliliği
        • Staj Formları
        • Staj Komisyonları
        • Staj Yönergesi
      • Etkinlikler
      • Mezunlar +
        • Başarılarımız
      • Araştırma +
        • Makale Kulübü
        • Projeler
      • Tüm Haberler
      • İletişim +
        • İletişim Bilgileri

      Görev ve Sorumluluklar

      İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ

      SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKUL MÜDÜRÜ

      Görevin Kapsamı

      2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu kapsamında, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (SHMYO) yöneticisi olan Müdür adayı doğrudan Rektör tarafından tespit edilip, Mütevelli Heyetine sunulur.

      Mütevelli Heyeti, SHMYO müdürünün atamasını yapar. SHMYO müdürü tam zamanlı olarak görev yapmak üzere üç yıl süre için atanır. Süresi biten Müdür üç yıl süre için yeniden atanabilir.

      SHMYO Müdürü, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 20/b maddesinde belirtilen görevleri yapmak, akademik ve idari görevlerin en iyi şekilde yerine getirilmesi konularında yetki ve sorumluluğa sahiptir. Bütün faaliyetlerin düzenli bir şekilde gözetim ve denetim altında yapılmasında, takip ve kontrol edilmesinde, yürütülmesinde ve sonuçların alınmasında Rektöre karşı birinci derecede sorumludur.

      SHMYO Müdürü, çalışmalarında kendisine yardımcı olmak üzere Üniversitenin tam zamanlı öğretim elemanları arasından en çok iki kişiyi üç yıl için Müdür Yardımcısı olarak seçer. Müdür görevi başında olmadığı zaman, yardımcılarından biri vekâlet eder.

      Üst Görev (Görevin 1. Derece üstü)

      Rektör

      Alt Görev(ler) (Göreve bağlı alt görev)

      • Müdür Yardımcıları
      • Bölüm Başkanları
      • Öğretim Üyeleri ve Öğretim Görevlileri
      • Yüksekokul Sekreteri

      Görev Yetkinlikleri

      • Etik İlkelere Bağlı Olma
      • Planlama ve Zaman Yönetimi
      • Öğrenci Odaklı Olma
      • Düzenli ve Disiplinli Çalışma
      • İşbirliği ve Ekip Çalışması
      • Etkin yazılı ve sözlü iletişim
      • Analitik Düşünebilme
      • Çözüm Yaratma, Sorun Çözebilme
      • Değişim ve Gelişime Açık Olma
      • Kaynaklara Duyarlılık
      • Bilgi Edinme ve Kendini Geliştirme
      • Sürekli İyileştirme
      • Liderlik
      • Rapor hazırlama 
      • Yasa ve Yönetmelikleri takip etme 
      • Koordinasyon ve sorun çözebilme yetisi  
      • Planlama ve koordinasyon

      Temel Görev ve Sorumlulukları

      1. SHMYO tüzel kişiliğini temsil etmek, SHMYO’ nu üst düzeyde ve Üniversite Senatosu’nda temsil etmek,
      2. İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin stratejik planı, değerleri, ilkeleri, misyonu ve vizyonu ile uyumlu olarak SHMYO stratejisi, vizyon, misyon ve amaçlarının belirlenmesini paydaşlarla birlikte sağlayarak, uygulanmasını takip etmek,
      3. SHMYO amaçları, hedefleri ve işleyişi doğrultusunda organizasyon yapısını kurmak, tüm akademik faaliyetlerinin gerçekleşmesini koordine etmek,
      4. Yüksekokul Kurullarına başkanlık etmek, Yüksekokul kurullarının kararlarını uygulamak,
      5. Ekip içerisinde doğru iş bölümlerini yaparak görev tanımlarını oluşturmak ve güncellemek,
      6. SHMYO bölümleri ve programları arasında düzenli ve işbirliği içinde çalışmayı sağlamak,
      7. Eğitim-öğretim, bilimsel araştırma-geliştirme ve toplumsal katkı çalışmalarının etkinlik, verimlilik ve etik ilkelere uygun olarak planlanmasını, uygulanmasını, kontrol edilmesini ve önlem alınmasını sağlayacak şekilde yürütülmesini sağlamak,
      8. SHMYO kadro ve ödenek ihtiyaçlarını gerekçesi ile birlikte Rektörlüğe bildirmek,
      9. SHMYO ile ilgili işe alım süreçlerinde ve oryantasyon eğitimlerinde İnsan Kaynakları ile koordineli çalışarak gerekli desteği vermek,
      10. SHMYO yıllık bütçesini planlamak, yönetmek ve periyodik olarak bütçe ile ilgili önerileri SHMYO Yönetim Kurulunun da görüşünü aldıktan sonra Rektörlüğe sunmak,
      11. Her öğretim yılı sonunda ve istendiğinde SHMYO genel durumu ve işleyişi hakkında Rektöre rapor vermek,
      12. SHMYO bölüm ve programlarının öğretim kapasitesinin rasyonel bir şekilde kullanılmasını ve geliştirilmesini gerektiği zaman güvenlik önlemlerinin alınmasını sağlamak,
      13. Öğrencilere gerekli sosyal hizmetlerin sunulmasını sağlamak,
      14. SHMYO’nun idari ve akademik personeli için ihtiyaç duyulan alanlarda kurs, seminer ve konferans gibi etkinlikler düzenleyerek SHMYO’nun sürekli öğrenen bir organizasyon haline gelmesi için çalışmak,
      15. SHMYO programları ve her düzeydeki akademik ve idari personel üzerinde genel gözetim ve denetim görevini yapmak,
      16. Kalite güvence ve akreditasyon çalışmalarına öncülük etmek ve düzenli bir şekilde yürütülmesi için sistem oluşturmak,
      17. Süreçleri tanımlamak, belgelemek, süreç performans kriterlerini belirlemek, düzenli olarak ölçmek ve iyileştirmek,
      18. Verilen hizmetlerde kalite, çevre, iş sağlığı ve güvenliği konularında paydaşlardan alınan geri bildirimler doğrultusunda ortaya çıkabilecek her türlü problemin kaynaklarını ortadan kaldırmak, tekrarını önlemek için düzeltici faaliyetler planlamak ve gerçekleştirmek.
      19. Her eğitim-öğretim dönemi başında derslerde görevlendirilecek tam ve yarı zamanlı öğretim elemanları ile toplantı yapılması açısından ilgili öğretim elemanı/elemanları ve komisyonla görüşerek süreci yönetmek

       

      SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKUL MÜDÜR YARDIMCISI

      Görevin Kapsamı

      SHMYO Müdürü tarafından çalışmalarında kendisine yardımcı olmak üzere SHMYO’nun tam zamanlı öğretim elemanları arasından en çok iki kişi SHMYO Müdürü Yardımcısı olarak seçilir ve üç yıl için Müdür Yardımcısı olarak atanır.

      2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 16/a maddesinde belirtilen görevleri yapmakla yükümlüdürler. Müdür Yardımcısı görevleri ve yaptığı tüm faaliyetlerden dolayı öncelikle Müdüre karşı sorumludur. Müdür görevi başında olmadığı zaman, yardımcılarından biri vekâlet eder. Müdürün görevi sona erdiğinde, yardımcılarının görevi de sona erer.


      Üst Görev (Görevin 1. Derece üstü)

      Yüksekokul Müdürü

      Alt Görev(ler) (Göreve bağlı alt görev)

      • Bölüm Başkanları
      • Öğretim Üyeleri ve Öğretim Görevlileri

      Görev Yetkinlikleri

      • Etik İlkelere Bağlı Olma
      • Planlama ve Zaman Yönetimi
      • Öğrenci Odaklı Olma
      • Düzenli ve Disiplinli Çalışma
      • İşbirliği ve Ekip Çalışması
      • Etkin iletişim
      • Analitik Düşünebilme
      • Çözüm Yaratma, Sorun Çözebilme
      • Değişim ve Gelişime Açık Olma
      • Kaynaklara Duyarlılık
      • Bilgi Edinme ve Kendini Geliştirme
      • Sürekli İyileştirme

      Temel Görev ve Sorumlulukları

      1. İlgili Mevzuat çerçevesinde, SHMYO’nun vizyonu, misyonu ve amaçları doğrultusunda eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve toplumsal katkı çalışmalarının etkinlik, verimlilik ve etik ilkelere uygun olarak planlanması, uygulanması, kontrol edilmesi ve önlem alınmasını sağlayacak şekilde yürütülmesinde SHMYO Müdürüne yardımcı olmak,
      2. Müdür görev başında olmadığı zamanlarda Müdüre vekâlet etmek ve Müdür adına işlerin yürütülmesini sağlamak.
      3. Müdürün görevi başında bulunmadığı zamanlarda SHMYO’nu üst düzeyde ve Üniversite Senato’sunda temsil etmek,
      4. Müdürün görevi başında olmadığı zamanlarda Yüksekokul Kurulu’na ve Yönetim Kurulu’na başkanlık etmek,
      5. Müdürün katılamadığı durumlarda dış paydaşlarla ilgili toplantılarda Yüksekokulu temsil etmek,
      6. Akademik yılın sonunda, SHMYO’da görevli tam zamanlı akademik personeller ile SHMYO Yönetimi’nin katıldığı program değerlendirme toplantılarını düzenlemek,
      7. Öğrenci soruşturmalarının yürütülmesinde Müdür’ün ihtiyaç duyabileceği konularda destek olmak,
      8. Eğitim Komisyonu tarafından açılması önerilen derslerin akademik dönem öncesinde incelenerek Müdür’e sunmak,
      9. Bölüm Başkanlarından veya programlarda görevli akademik personellerden gelen organizasyon taleplerini Müdür tarafından uygun görülmesi halinde üniversite içerisindeki ilgili birimlere iletmek,
      10. Eğitimden sorumlu Müdür Yardımcısı: SHMYO Eğitim Komisyonuna başkanlık etmek ve Eğitim Komisyonu amaç ve görevleri doğrultusundaki tüm faaliyetlerin gerçekleşmesini organize ve koordine ederek, ders programlarının ve sınav programının hazırlanmasında ihtiyaç duyulan ölçütlerin sisteme girişlerini sağlamak, dönem faaliyet raporunu SHMYO Müdürüne sunmak,
      11. Bilimsel Araştırmalardan sorumlu Müdür Yardımcısı: SHMYO Araştırma Komisyonuna başkanlık etmek ve Araştırma Komisyonu amaç ve görevleri doğrultusundaki tüm faaliyetlerin gerçekleşmesini organize ve koordine ederek, dönem faaliyet raporunu SHMYO Müdürüne sunmak,
      12. Üniversite tanıtımında Müdür ve Tanıtım Komisyonu tarafından hazırlanan programa destek sağlamak,
      13. Eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve toplumsal katkı faaliyetleri ile ilgili politikalar ve stratejiler geliştirilmesinde SHMYO’na Müdür’e görüş bildirmek.

       

      BÖLÜM BAŞKANI

      Görevin Kapsamı

      Bölüm, bölüm başkanı tarafından yönetilir. Bölüm başkanı; SHMYO Müdürünün belirleyeceği  öğretim üyeleri arasından Rektör tarafından üç yıl için atanır. Süresi biten başkan tekrar atanabilir. Bölüm başkanı, görevi başında bulunamayacağı süreler için öğretim üyelerinden birini vekil olarak bırakır. Herhangi bir nedenle altı aydan fazla ayrılmalarda, kalan süreyi tamamlamak üzere aynı yöntemle yeni bir bölüm başkanı atanır.

      Bölüm başkanı, bölümün her düzeyde eğitim-öğretim ve araştırmalarından ve bölüme ait her türlü faaliyetin düzenli ve verimli bir şekilde yürütülmesinden sorumludur.

      Bir yüksekokulda, aynı veya benzer nitelikte eğitim-öğretim yapan birden fazla bölüm bulunamaz.

      Üst Görev (Görevin 1. Derece üstü)

      Yüksekokul Müdürü

      Alt Görev(ler) (Göreve bağlı alt görev)

      Görev Yetkinlikleri

      • Etik İlkelere Bağlı Olma
      • Planlama ve Zaman Yönetimi
      • Öğrenci Odaklı Olma
      • Düzenli ve Disiplinli Çalışma
      • İşbirliği ve Ekip Çalışması
      • Etkin iletişim
      • Analitik Düşünebilme
      • Çözüm Yaratma, Sorun Çözebilme
      • Değişim ve Gelişime Açık Olma
      • Kaynaklara Duyarlılık
      • Bilgi Edinme ve Kendini Geliştirme
      • Sürekli İyileştirme

      Temel Görev ve Sorumlulukları

      1. İEÜ üst yönetimi tarafından belirlenen amaç ve ilkelere uygun olarak, SHMYO’nun vizyonu, misyonu ve amaçları doğrultusunda eğitim-öğretim, araştırma ve bölümle ilgili tüm faaliyetlerin etkinlik, verimlilik ve etik ilkelere uygun olarak yürütülmesi amacıyla akademik işleri bölüm içerisinde gerçekleştirmek,
      2. Yüksekokul Kurulu toplantılarına katılmak,
      3. Bölüm Kurulunu toplamak ve başkanlık etmek,
      4. Bölüm sekretarya işlerinin yürütülmesini sağlamak,
      5. Bölümde bulunan Programların öğretim elemanları arasında işbirliğini ve uyumu sağlamak,
      6. Bölüm öğrencilerinin eğitim-öğretim sorunları ile yakından ilgilenmek ve dönem sonlarında toplantı yaparak geri bildirim almak
      7. Bölümde görevli öğretim elemanlarını izlemek ve görevlerini tam olarak yapmalarını sağlamak,

       

      SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÜKSEKOKUL KURULU

      Görevin Kapsamı

      Yüksekokul Kurulu; SHMYO Müdürü başkanlığında, Müdür yardımcıları ve SHMYO Bölüm başkanlarından oluşur.

      SHMYO akademik konularına ilişkin kararları, SHMYO Müdürü çağrısı ile yarıyılda en az iki kere toplanan Yüksekokul kurulunda alınır. SHMYO Müdürü gerekli gördüğü hallerde Yüksekokul Kurulunu toplantıya çağırır. Yüksekokul kurulunun raportörlüğünü fakülte sekreteri yapar.


      Üst Görev (Görevin 1. Derece üstü)

      Yüksekokul Müdürü

      Alt Görev(ler) (Göreve bağlı alt görev)

      • SHMYO Müdür Yardımcıları
      • Öğretim Üyeleri ve Öğretim Görevlileri
      • SHMYO Sekreteri

      Görev Yetkinlikleri

      • Etik İlkelere Bağlı Olma
      • Planlama ve Zaman Yönetimi
      • Öğrenci Odaklı Olma
      • Düzenli ve Disiplinli Çalışma
      • İşbirliği ve Ekip Çalışması
      • Etkin iletişim
      • Analitik Düşünebilme
      • Çözüm Yaratma, Sorun Çözebilme
      • Değişim ve Gelişime Açık Olma
      • Kaynaklara Duyarlılık
      • Bilgi Edinme ve Kendini Geliştirme
      • Sürekli İyileştirme

      Temel Görev ve Sorumlulukları

      1. İzmir Ekonomi Üniversitesi üst yönetimi tarafından belirlenen değerler  ve ilkeler ışığında,  SHMYO’nun vizyonu, misyonu ve amaçları doğrultusunda eğitim-öğretim, bilimsel araştırma ve toplumsal katkı etkinliklerini gerçekleştirmek için gerekli tüm faaliyetlerin etkinlik, verimlilik ve etik ilkelere uygun olarak yürütülmesi amacıyla çalışmalar yapmak, planlamak, programlamak ve eğitim-öğretim takvimini kararlaştırmak,
      2. Eğitim-öğretim ve sınavlara ait işlemler hakkında karar vermek,
      3. SHMYO Müdürünün, okul yönetimi ile ilgili olarak getireceği bütün işlerde karar almak, yönetim kurulunun da görüşünü aldıktan sonra Rektörlüğe sunmak,
      4. Yüksekokul Yönetim Kuruluna üye seçmek.
      5. Kanun ve yönetmeliklerle verilen diğer görevleri yapmak.
      6. Ders izlencesinde üniversite senatosu tarafından yetki verilen alanlarda yapılan düzenlemeleri incelemek ve değerlendirmek.
      7. SHMYO eğitim-öğretim, plan ve programları ile akademik takvimin uygulanmasını sağlamak,
      8. ÇAP ve Program Kontenjanlarını belirleyerek Senatoya bildirmek.

       

      SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU YÖNETİM KURULU

      Görevin Kapsamı

      2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu kapsamında; yüksekokul yönetim kurulu; müdürün başkanlığında, müdür yardımcıları ile müdür tarafından gösterilecek altı aday arasından yüksekokul kurulu tarafından üç yıl için seçilecek üç öğretim üyesinden oluşur. İdari faaliyetlerde SHMYO Müdürü’ne yardımcı bir organdır.  SHMYO Müdürü gerektiğinde Yönetim Kurulunu toplantıya çağırır. Gerekli gördüğü hallerde geçici çalışma grupları; eğitim-öğretim koordinatörnatörlükleri / komisyonları kurabilir ve bunların görevlerini düzenler. Yükseokul Yönetim Kurulu kararları, Üniversitenin değişik birimleri arasında birlikteliği sağlamak için Üniversite Yönetim Kurulunda görüşüldükten sonra kesinlik kazanır. Yüksekokul Yönetim Kurulu’nun raportörlüğünü Yükseokul Sekreteri yapar.


      Üst Görev (Görevin 1. Derece üstü)

      Yüksekokul Müdürü

      Alt Görev(ler) (Göreve bağlı alt görev)

      • SHMYO Müdür Yardımcıları
      • Öğretim Üyeleri ve Öğretim Görevlileri
      • SHMYO Sekreteri

      Görev Yetkinlikleri

      • Etik İlkelere Bağlı Olma
      • Planlama ve Zaman Yönetimi
      • Öğrenci Odaklı Olma
      • Düzenli ve Disiplinli Çalışma
      • İşbirliği ve Ekip Çalışması
      • Etkin yazılı ve sözlü iletişim
      • Analitik Düşünebilme
      • Çözüm Yaratma, Sorun Çözebilme
      • Değişim ve Gelişime Açık Olma
      • Kaynaklara Duyarlılık
      • Bilgi Edinme ve Kendini Geliştirme
      • Sürekli İyileştirme
      • Karşılaştırmalı durum analizi yapabilme 
      • Rapor hazırlama 
      • Yasa ve Yönetmelikleri takip etme 
      • Koordinasyon ve sorun çözebilme yetisi  
      • Planlama ve koordinasyon

      Temel Görev ve Sorumlulukları

      1. İdari faaliyetlerde SHMYO Müdürüne yardımcı bir organ olup, SHMYO tüm idari işleri ile yükseltme işleri ve öğrenci işlerine ilişkin kararlar almak,
      2. Yüksekokul Kurulunun kararları ile tespit ettiği esasların uygulanmasında SHMYO Müdürü’ne yardım etmek,
      3. SHMYOihtiyaçlarını belirlemek,
      4. Yüksekokulun yatırım, program ve bütçe tasarısını hazırlamak,
      5. SHMYO Müdürü’nün, yüksekokul yönetimi ile ilgili olarak getireceği bütün işlerde karar almak,
      6. Öğrencilerin mezuniyet, yatay geçişlerinin kabulü, ders intibakları ve öğrencilerin ilişiklerinin kesilmesi ile eğitim-öğretim ve sınavlara ait işlemler hakkında karar vermek,
      7. Kanun ve yönetmeliklerle verilen diğer görevleri yapmak.
      8. Akademik personel atamaları ile ilgili kararları almak
      9. Yüksekokulun ödenek ve kadro ihtiyaçlarını gerekçesi ile birlikte Rektörlüğe sunmak,

       

      SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SEKRETERİ

       

      Görevin Kapsamı

      İlgili Mevzuat çerçevesinde, İzmir Ekonomi Üniversitesi üst yönetimi tarafından belirlenen amaç ve ilkelere uygun olarak, SHMYO’nun vizyonu, misyonu ve amaçları doğrultusunda eğitim ve öğretimi gerçekleştirmek için gerekli tüm idari faaliyetlerin mevzuata uygun ve düzen içinde yürütülmesi sağlamak üzere Müdüre yardımcı olmak. Yüksekokul sekreteri görevleri ve yaptığı tüm işlemlerden dolayı Müdüre karşı sorumudur. Sekreter, yüksekokulun idari hizmetlerinin yürütülmesinden sorumludur.

       

      Üst Görev (Görevin 1. Derece üstü)

       

      Yüksekokul Müdürü, Genel Sekreter

      Sekretere bağlı büro ve iç hizmet görevlerini yapmak üzere gerekli görüldüğü takdirde, yeteri kadar müdür ve diğer görevliler çalıştırılır. Bunlar arasındaki iş bölümü dekanın veya müdürün onayından sonra uygulanmak üzere ilgili sekreterce yapılır.

       

      Alt Görev(ler) (Göreve bağlı alt görev)

      Görev Yetkinlikleri

      • Etik İlkelere Bağlı Olma
      • Planlama ve Zaman Yönetimi
      • Öğrenci Odaklı Olma
      • Düzenli ve Disiplinli Çalışma
      • İşbirliği ve Ekip Çalışması
      • Etkin iletişim
      • Analitik Düşünebilme
      • Çözüm Yaratma, Sorun Çözebilme
      • Değişim ve Gelişime Açık Olma
      • Kaynaklara Duyarlılık
      • Bilgi Edinme ve Kendini Geliştirme
      • Sürekli İyileştirme

       

      Temel Görev ve Sorumlulukları

      1. 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 51/ b, 51/c maddelerinin gereğini yapmak,
      2. SHMYO’ndaki idari nitelikteki işlerin mevzuata uygun etkin ve uyumlu bir biçimde çalışması için Müdüre yardımcı olmak,
      3. SHMYO’nun Üniversite içi ve dışı tüm yazışmalarının yürütülmesini sağlamak, 
      4. Akademik Genel Kurul, Yüksekokul Kurulu, Yüksekokul Yönetim Kurulu ve Yüksekokul Disiplin Kurulu gündemlerini hazırlamak ve ilgililere duyurmak, oy hakkı olmaksızın raportörlük yapmak, alınan kararların yazılmasını, ilgililere dağıtılmasını ve arşivlenmesini koordine etmek,
      5. Birimler arasındaki iletişimi sağlamak, iş takibi yapmak ve gelen talepleri yönetmek,
      6. Doküman Yönetim Sistemi (DYS) yazısı girişi, gider onayı girişi vb. işlemleri yapmak ve sistem üzerinden süreçleri takip etmek,
      7. Öğrenci işleriyle ilgili kayıt dondurma, kayıt silme, staj işlemleri, danışman-koordinatör atama, kayıt açtırma, Öğrenci işleri Müdürlüğünden gelen mezuniyet, başvuru, yatay/dikey geçiş işlemleri ÇAP gibi kurul kararı gerektiren işlemleri gerçekleştirmek,
      8. Öğretim Üyesi / Öğretim Görevlisi kadroları için gerekli ilanların hazırlanması, yayınlanması, ilana gelen başvuruların dosyalanması ve ilgili kişilere bildiriminin sağlanması, arşivlenmesi için İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı ile eşgüdüm içinde çalışılmasına destek olmak,
      9. Kendisine iletilen akademik etkinliklerin yer, bütçe, araç temini, teknik destek, ikram, afiş vb. başlıkları için gerekli izinlerini almak ve gerekli birimlerle iletişime geçerek düzenlenmesini takip ederek raporlamak,
      10. Öğretim elemanlarının akademik seyahat veya bilimsel teşvik gibi konularda gerekli idari onay süreçlerini yerine getirmek ve takip etmek,
      11. Bologna dosyalarını ve Sınav Arşiv Dosyalarını toplayıp üniversite arşivleme işleyişine uygun olarak arşivlenmesi amacıyla ilgili birimlere iletmek, dönem sonu not çizelgelerini Öğrenci İşleri Müdürlüğüne iletmek, İmha sürecine girmiş belgelerin listelenip imha komisyonuna iletmek
      12. Stajyer ve Kısmi Zamanlı olarak çalışan öğrencilerin puantajlarını hazırlamak,
      13. Yıllık olarak bütçe çalışmalarının yapılması, laboratuvarlar için malzeme talepleri, demirbaş ve sarf malzemesi, kitap taleplerini vb. ilgili birimlere ileterek istenen malzemenin uygun zamanda temin edilmesi için gerekli yazışmaların yapılması ve süreçlerin takip edilmesine destek olmak,
      14. Satın alımı gerçekleşen malzemelere yönelik faturalar ve dönem içi yapılan, onayı alınmış her türlü harcamaların faturalarının DYS üzerinden Mali İşler Müdürlüğüne teslim etmek,
      15. Öğrenci, akademisyen, idari birimlerin talep ve isteklerine zamanında cevap vermek,
      16. Akademik ve idari personel ile ilgili mevzuatı ve değişiklikleri sürekli takip etmek,
      17. Disiplin soruşturmalarının yürütülmesine destek olmak,
      18. İşi gereği kullanmakla yükümlü olduğu alet ve teçhizatın faal durumda olmasını sağlamak, kullanımlarını talimatlara ve iş güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak,
      19. SHMYO ile ilgili istatistiklerin derlenmesini ve güncellenmesini sağlamak,
      20. Resmi evrakları tasdik etmek, evrakların elemanlardan teslim alınması ve arşivlenmesini sağlamak,
      21. Diğer büro ve iç hizmet görevlerini yapmak,
      22. Yarı zamanlı öğretim elemanlarının dönem içi ders saatleri ve yaz okulunda açılan derslere ait puantajları yapmak,
      23. SHMYO Web sayfasında yayınlanacak haberler ve duyurular için ilgili kişi veya komisyonlara destek sağlamak.
      24. YÖK denetlemeleri için gerekli hazırlıkları yapmak,

      HABERTÜM HABERLER

      Azerbaycanlı Öğretmenlere “Mesleki Eğitimde Sınıf Yönetimi” Semineri
      Azerbaycanlı Öğretmenlere “Mesleki Eğitimde Sınıf Yönetimi” Semineri

      Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı Öğretim Görevlisi Hakan YILDIZ tarafından, Azerbaycan Cumhuriyeti’nden gelen meslek lisesi öğretmenlerine yönelik “Mesleki ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      İzmir Ekonomi Üniversitesi’nden Öğretmenlere Güncel Eğitim Yaklaşımları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi’nden Öğretmenlere Güncel Eğitim Yaklaşımları

      İzmir Ekonomi Üniversitesi ve Sektöryel Mükemmeliyet Merkezi işbirliğiyle, erken çocukluk eğitiminin geleceğine yön verecek bir adım daha atıldı.  ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı'ndan "In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer - 2" Etkinliği
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı'ndan "In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer - 2" Etkinliği

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı, kariyer etkinlikleri kapsamında “In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer ...

      Devamı
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı'ndan "In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer-2" Etkinliği
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı'ndan "In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer-2" Etkinliği

      Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı, kariyer etkinlikleri kapsamında Roche Diagnostik' ten İş Çeviklik Koçu Arda TAYLAN, Kıdemli Satış Uzmanı Aynur ŞAHİN, Kıdemli Teknik ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      108 Çocuk, Bilim ve Çevre Etkinliklerinde Buluştu
      108 Çocuk, Bilim ve Çevre Etkinliklerinde Buluştu

      Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Çocuk Gelişimi Programı, Nasreddin Hoca Çocuk Kültür Bilim Merkezi işbirliğiyle muhteşem bir etkinlik düzenledi. ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı Mezunlarla Öğrencileri Buluşturdu
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı Mezunlarla Öğrencileri Buluşturdu

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı, “Mezunlarla Buluşma” kariyer etkinlikleri kapsamında bu yıl üçüncü kez mezunları ve öğrencileri bir ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı'ndan "In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer -1" Etkinliği
      İEÜ Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı'ndan "In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer -1" Etkinliği

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programı, kariyer etkinlikleri kapsamında “In Vitro Diyagnostik: Yetkinlikler ve Kariyer ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı
      SHMYO Makale Kulübü’nde Bibliyometrik Yöntemlerle Bilimsel Keşif Konuşuldu
      SHMYO Makale Kulübü’nde Bibliyometrik Yöntemlerle Bilimsel Keşif Konuşuldu

      İzmir Kavram Meslek Yüksekokulu Diyaliz Programı Öğr. Gör. Dr. Sevda Tüzün Özdemir, “Bilimsel Literatürün Haritasını Çizmek: Bibliyometrik Yöntemlerle Keşif” başlıklı ...

      İlgili SKA:
      4
      Devamı

      İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları

      Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
      Bütünlük ve Uyumu
      Yakalayacaksınız!

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU