Arama Sonuçları...
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)Öğrencilerimiz eğitim-öğretim süresi boyunca kamu veya özel hastanelerin poliklinik, klinik, idari birim veya arşivlerinde 2 farklı zorunlu stajlarını tamamlamak zorundadırlar. Zorunlu staj 20+20 toplamda 40 iş günüdür. Zorunlu staj; 1.sınıfın sonunda, 2.sınıfın sonunda ve/veya yarıyıl tatilinde en az 20 iş günü ile başlamak üzere 2 defa veya kesintisiz yapılabilir.
Staj Kodu |
Staj Süresi |
TDSST 104 |
20 iş günü |
TDSST 204 |
20 iş günü |
Staj Başvuru Süreci
2024 yılı itibariyle geçilen sistem doğrultusunda, staj başvurularına ilişkin tüm süreçler, OASIS Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden dijital olarak gerçekleştirilmekte olup; sürece ilişkin tüm bilgileri içerecek kılavuza İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğrenci Dekanlığı çatısında faaliyet göstermekte olan Kariyer Yönlendirme Merkezi web sayfasından ulaşılabilmektedir.
Başvuru Süreci:
Zorunlu staj başvuruları, staj başlangıç tarihinden en az 15 gün önce yapılmalıdır.
Staj Komisyon Üyeleri
Öğr. Gör. Dilan MERMER DOĞAN (dilan.mermer@ieu.edu.tr)
Öğr. Gör. Mihriban GÜDER GÜLENÇ (mihriban.guder@ieu.edu.tr)
Staj Bitiminde Yapılacaklar
Staj bitiminde Staj Kabul Formu, Stajyer Değerlendirme Formu, Staj Yeri Değerlendirme Formu, Staj Raporu staj komisyonuna teslim edilmelidir.
NOT: Stajyer Değerlendirme Formu’nda staj yapılan kurumun kaşesi ve imzası olmalı ve bu form kapalı zarfta staj komisyonuna teslim edilmelidir. (Zarfsız ve imzasız getirilen formlar değerlendirmeye alınmamaktadır.)
Staj raporunda cevaplanması gereken sorular ve ilgili formlar aşağıdaki linkte yer almaktadır. (https://kariyer.ieu.edu.tr/tr/staj-raporunda-cevaplanacak-sorular)
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..İEU