Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
      • Ekonomi Lisansüstü Programları
        • Finans Ekonomisi Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Finans Ekonomisi Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Hukuk Lisansüstü Programları
        • Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı (Tezli)(Türkçe)
        • Kamu Hukuku Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) (Türkçe)
        • Kamu Hukuku Doktora Programı
        • Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı (Tezli) (Türkçe)
        • Özel Hukuk Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) (Türkçe)
        • Özel Hukuk Doktora Programı
      • İletişim Lisansüstü Programları
        • Marka İletişimi (Tezsiz) (Türkçe)
        • Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler (Tezli)
      • İşletme Lisansüstü Programları
        • İşletme Uzaktan Öğretim Yüksek Lisans Programı (e-MBA) (Türkçe)
        • İşletme (MBA) Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • İşletme (Doktora)
        • Yöneticiler İçin İşletme Yüksek Lisans Programı (Türkçe / Tezsiz)
      • Lojistik Yönetimi Lisansüstü Programları
        • Lojistik Yönetimi Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Lojistik Yönetimi Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Matematik Lisansüstü Programları
        • Uygulamalı Matematik ve İstatistik (Doktora)
      • Mimarlık Lisansüstü Programları
        • Mimarlık Yüksek Lisans Programı (Tezli)
      • Mühendislik Lisansüstü Programları
        • Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Bilgisayar Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
        • Bilgisayar Mühendisliği (Doktora)
        • Biyomühendislik Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Elektrik ve Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği Yüksek Lisans (Tezsiz)
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği (Doktora)
        • Endüstri Mühendisliği Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Makine Mühendisliği Tezli Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
      • Psikoloji Lisansüstü Programları
        • Deneysel Psikoloji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Deneysel Psikoloji Doktora Programı
        • Klinik Psikoloji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
      • Sağlık Lisansüstü Programları
        • Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği Yüksek Lisans Programı (Tezli) (Türkçe)
      • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Lisansüstü Programları
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Doktora Programı
      • Sürdürülebilir Enerji Lisansüstü Programları
        • Sürdürülebilir Enerji Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Sürdürülebilir Enerji Yüksek Lisans Programı (Tezsiz)
      • Tasarım Çalışmaları Lisansüstü Programları
        • Tasarım Çalışmaları Yüksek Lisans Programı (Tezli)
        • Tasarım Çalışmaları Doktora Programı
      • Yabancı Diller Lisansüstü Programları
        • İngiliz Dili Eğitimi Tezli Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
        • İngiliz Dili Eğitimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı (İngilizce)
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU

      Optisyenlik (Türkçe)

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Misyon ve Vizyon
      • Öğretim Programı
      • Eğitim Amaçları
      • Program Çıktıları
      • Akts Kataloğu
      • Tyyç - Program Yeterlilikleri İlişkisi
      • Danışma Kurulu
      • Akademik
        • Laboratuvarlar
        • Akademik Takvim
        • Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
        • Mezuniyet Koşulları
        • Akademik Çalışmalar
        • Stajlar
      • Akademik Kadro
      • Sıkça Sorulan Sorular
      • Mezunlar
      • İletişim
        • Ofis Saatleri
        • Sosyal Medya Hesapları

      OPT 205 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Pazarlama İlkeleri ve Satış
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      OPT 205
      Güz
      2
      0
      2
      4

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      Türkçe
      Dersin Türü
      Zorunlu
      Dersin Düzeyi
      Ön Lisans
      Dersin Veriliş Şekli -
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Tartışma
      Grup çalışması
      Problem çözme
      Olgu / Vaka çalışması
      Soru & Cevap
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü
      • Öğr. Gör. Şebnem Karakaş
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Öğr. Gör. Şebnem Karakaş
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Dersin amacı, öğrencilere pazarlama ve pazarlamanın bir alt bileşeni olan satış alanlarında temel teorik ve pratik bilgi, beceri ve anlayış kazandırmak ve öğrencilerin profesyonel hayatlarında başarılı pazarlama ve satış stratejileri geliştirebilmelerine zemin hazırlamaktır.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Pazarlama ve Satış kavramlarını tanımlayabilecek
      • Satışın pazarlamadaki yerini ve önemini açıklayabilecek
      • Satışın ilke ve teorilerini tanımlayabilecek
      • Müşteri isteklerinin neler olabileceğini sosyolojik ve psikolojik teorik bilgi sayesinde değerlendirebilecek
      • Satış ilke ve teorilerini uygulamaya geçirebilecektir
      Ders Tanımı Ders kapsamında öncelikle pazarlama ilkeleri, kavramları ve pazarlama süreci kapsamlı bir şekilde incelenecektir. Pazar bölümlendirme, hedefleme, konumlandırma ve farklılaştırma adımlarından oluşan pazarlama stratejisi ve pazarlama karmasının ürün, fiyat, tutundurma ve dağıtım elemanları detaylıca işlenecek ve gerçek dünya örnekleri ile ilişkilendirilecektir. Son olarak, tüketici satın alma kararını etkileyen tüketici özellikleri, tüketici satın alma karar süreci ve temel satın alma süreci adımları işlenerek, öğrencinin profesyonel hayatta farklı senaryolara uygun stratejiler geliştirebilme pratiği edinmeleri sağlanacaktır.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      X
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Tanışma, ders akışı hakkında bilgilendirme ve işletme kavramına genel bakış
      2 Pazarlama tanımı; pazarlama süreci: Müşteri değeri yaratma ve elde etme; pazarı ve müşteri ihtiyaçlarını anlamak Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı
      3 Müşteri değeri odaklı pazarlama stratejisi tasarlamak: Pazarlama yönetimi; pazarlama yönetimi yaklaşımları Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı. Altunışık, R., Özdemir, Ş., Torlak, Ö., Pazarlama İlkeleri Yönetimi, Beta, 4. baskı
      4 Müşteri değeri odaklı pazarlama stratejisi tasarlamak: Bütünleşik bir pazarlama planı ve program hazırlamak; müşteri değeri yaratmak Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı. Grewal, D., Levy, M., Pazarlama, Nobel, 5. Basımdan Çeviri, Çeviri Editörleri: F. Müge Arslan, Taşkın Dirsehan
      5 Pazarlama stratejisi ve pazarlama karması: Bölümlendirme, hedefleme, farklılaştırma ve konumlandırma Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı. (7. Bölüm) Grewal, D., Levy, M., Pazarlama, Nobel, 5. Basımdan Çeviri, Çeviri Editörleri: F. Müge Arslan, Taşkın Dirsehan
      6 Bütünleşik pazarlama karması geliştirilmesi: ürün, fiyat, tutundurma, dağıtım Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı
      7 Müşteriyle etkileşim ve müşteri değeri iletişimi: Tutundurma karması; reklam, halkla ilişkiler, satış promosyonları, kişisel satış, doğrudan veya dijital pazarlama Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı (14. Bölüm)
      8 Arasınav
      9 Müşteri değeri kavramı; Ürün: Mal ve hizmet farkları; ürün hattı kararları; ürün karması kararları Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı (8. Bölüm) Altunışık, R., Özdemir, Ş., Torlak, Ö., Pazarlama İlkeleri Yönetimi, Beta, 4. baskı
      10 Tüketici pazarları ve satın alma davranışları: Tüketici satın alma kararını etkileyen tüketici özellikleri Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı. Grewal, D., Levy, M., Pazarlama, Nobel, 5. Basımdan Çeviri, Çeviri Editörleri: F. Müge Arslan, Taşkın Dirsehan
      11 Tüketici pazarları ve satın alma davranışları: Tüketici satın alma kararını etkileyen tüketici özellikleri Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson, 17. baskı
      12 Tüketicinin satın almada karar verme süreci Öğretim görevlisinin notları
      13 Temel satış süreci adımları Grewal, D., Levy, M., Pazarlama, Nobel, 5. Basımdan Çeviri, Çeviri Editörleri: F. Müge Arslan, Taşkın Dirsehan. Koç, E., Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri -Global ve Yerel Yaklaşım, Seçkin, 8. Baskı
      14 Persona ve Müşteri Yolculuğu Haritası Öğretim elemanının vereceği kaynaklar ve ders notları
      15 Dönem Tekrarı Öğretim elemanının vereceği kaynaklar ve ders notları
      16 Final

       

      Ders Kitabı
      • Kotler, P., Armstrong, G., Opresnik, M.O., Principles of Marketing, Pearson,  17th ed. ISBN: 978-129-237-433-8
      • Altunışık, R., Özdemir, Ş., Torlak, Ö., Pazarlama İlkeleri Yönetimi, Beta, 4. Baskı, ISBN: 978-605-242-642-5
      Önerilen Okumalar/Materyaller
      • Grewal, D., Levy, M., Pazarlama, Nobel, 5. Basımdan Çeviri, Çeviri Editörleri: F. Müge Arslan, Taşkın Dirsehan, ISBN: 978-625-427-804-4
      • Koç, E., Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri -Global ve Yerel Yaklaşım, Seçkin, 8. Baskı
      • Reichheld, F., Markey, R., The Ultimate Question 2.0, Harvard Business Review Press, Expanded Ed., ISBN: 978-1422173350

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      -
      Portfolyo
      Ödev
      1
      20
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      Proje
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      30
      Final Sınavı
      1
      40
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      4
      60
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      1
      40
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      2
      32
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      10
      1
      10
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      -
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      1
      15
      15
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      0
      Proje
      0
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      28
      28
      Final Sınavı
      1
      35
      35
          Toplam
      120

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Alanında uygulamanın gerektirdiği güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptir

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Alanı ile ilgili araç-gereçleri ve teknolojileri kullanır ve bakımını yaparak sürdürür, temel düzeyde bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Alanında sorunları tanımlar, analiz eder, kanıta dayalı çözüm önerileri geliştirebilir ve önerilerini başkaları ile paylaşır

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      Yasal sorumluluklarının farkındadır, alanında temel düzeydeki çalışmaları bağımsız olarak yürütebilir

      -
      -
      -
      -
      -
      5

      Müşteri, tedarikçi ve çalışma arkadaşları ile doğru, anlaşılır, dürüst ve açık iletişim kurar, düşünce ve bilgilerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir

      -
      -
      -
      -
      X
      6

      Alanı ile ilgili uygulamalarda aktif bir ekip üyesi olarak sorumluluk alır

      -
      -
      -
      -
      -
      7

      Alanında edindiği bilgileri kullanarak, bilimsel verileri eleştirel bir yaklaşımla yorumlar ve değerlendirir

      -
      -
      -
      -
      -
      8

      Yaşam boyu öğrenmenin önemini kavrar, öğrenme gereksinimlerini belirleyerek karşılayabilir, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleyerek kendini sürekli yeniler

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Sosyal, kültürel özellikler ve evrensel etik değerleri dikkate alarak davranır; mesleğinin gerektirdiği etik ilke ve standartları korur ve sürdürür

      -
      -
      -
      -
      -
      10

      İş güvenliği, çevre koruma, kalite ve hasta güvenliği kavramlarının bilir ve bunların gereklerini yerine getirir

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      İngilizce'yi Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar

      -
      -
      -
      -
      -
      12

      Bir optisyenlik mağazasının idari sorumluluğu ve yönetimi ile ilgili bilgi ve beceriye sahiptir

      -
      -
      -
      -
      -
      13

      Görme sağlığı ile ilgili ürünlerin takibini sağlar ve işletmedeki gereksinimler doğrultusunda ihtiyaçları belirleyip, gelişime yönelik etkinlikleri planlar ve yürütür

      -
      -
      -
      -
      X

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      OPTICWORLD İZMİR
      OPTICWORLD İZMİR

      Bu yıl ilk kez düzenlenen OpticWorld İzmir etkinliğine 8-10 Mart tarihleri arasında Fuar İzmir ev sahipliği yaptı. İzmir Ticaret Odası, ...

      Devamı
      CAM FABRİKASI GEZİSİ
      CAM FABRİKASI GEZİSİ

      Optisyenlik programında öğrenim gören 21 öğrenci ve program sorumluları Öğr. Gör. Dr. Hasan DURMUŞ ile Öğr. Gör. Türkan ALKAN, İzmir’de ...

      Devamı
      SEKTÖR TOPLANTILARI
      SEKTÖR TOPLANTILARI

      Üniversitelerde aktarılan kuramsal ve uygulamalı bilgilerin sektör ile iş birliği içinde yürütülmesi öğrencilerin gelişimine olumlu katkı yaptığı açıktır. Bu nedenle ...

      Devamı
      1 HAZİRAN GÖZLÜKÇÜLER VE OPTİSYENLER GÜNÜ ETKİNLİĞİ
      1 HAZİRAN GÖZLÜKÇÜLER VE OPTİSYENLER GÜNÜ ETKİNLİĞİ

      1 Haziran Gözlükçüler ve Optisyenler günü etkinlikleri ülkemizde pek çok noktada farklı etkinliklerle kutlandı. Programımıza kayıtlı öğrencilerimiz, İzmir Ticaret Odası ...

      Devamı
      HOYA TÜRKİYE ETKİNLİĞİ
      HOYA TÜRKİYE ETKİNLİĞİ

      Optisyenlik alanındaki ve optik mercek teknolojilerin son durumunu değerlendirmek amacıyla HOYA Türkiye Eğitim Sorumlusu Sayın Sema Rodop'u üniversitemizde ağırladık. Yaklaşık ...

      Devamı
      Çocuklarda gözlük seçimine dikkat
      Çocuklarda gözlük seçimine dikkat

      İzmir Ekonomi Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Optisyenlik Programı Öğretim Görevlisi Hasan Durmuş, “Çocuklarda gözlük kullanımı ve görme” başlıklı seminer ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU